אתר קניות – יש לך?
בעידן המודרני ובמציאות הכלכלית החדשה, אם אין לך אתר קניות, משמע העסק לא קיים.
רחובות שוקקים שידעו ימים מפוארים עם חנויות אופנה אקססוריז והנעלה, מיום ליום עסקים אלו מחליפים ידיים לרב או נסגרים במקרה הפחות טוב, עלויות הארנונה השכירות עלויות העובדים ותנועת הלקוחות שפוחתת עם הזמן, מורידים את מחזור העסק והרווחיות.
לקבל מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. ניתן גם לחייג: 052-2820554
לחור הענק הזה נכנסה אמאזון, רואה בשוק הישראלי מקום חדשני שמובל בעזרת חברות הזנק והייטק, הבעיה שהיא נתקלת בעלויות שילוח יקרות ובנוסף שאין לחברתה מחסנים ובכלל את האופציה של החלפת פריט תוך מספר ימים קטן ,אמאזון התחילה ממכירת ספרים והמשיכה דרך תחום המצרכים ומוצרי המזון שמאפשרת הזמנתם און ליין וקבלתם על ידי מעבר הלקוח לנקודת איסוף מהחנות.
כדי לממש את הפוטנציאל של הצרכנים והצרכניות צריך לחשוב בראש של הצרכן:
מכיוון אחד הוא מחפש את המחיר הזול באינטרנט.
מצד שני מחפש ביטחון שבמידה והמוצר לא מתאים מסיבה כל שהיא יוכל להחליף בראש שקט.
קניות באתרים מישראל נותנים פתרון כשהם בשילוב עם חנות פיזית שמקושרת עם קופה רושמת ממוחשבת לאתר האינטרנט, זהו הפתרון האופטימלי והמושלם.
הצלחה ישראלית
דוגמא מובהקת להצלחה כזו הינה רשת הביגוד הישראלית Adika, אשר מתחרה באתרים בינלאומיים מחו”ל ומספקת בטחון ונוחות לצרכן הישראלי, כך שנח לו להחליף מוצר שבתמונות נראה מהמם ועל הגוף לא יושב בצורה מושלמת.
בכך רשת Adika מרוויחה פעמיים, ממתגת את עצמה כ- fashion ועכשווית ובנוסף קשר פיזי מול הלקוח בחנויות.
היתרון בשילוב אתר וחנות פיזית, מעניק קשר הדוק עם הלקוחות, בניית קהילה דרך מערכת ממוחשבת חכמה, מועדון לקוחות חכם אשר נותן מידע אילו לקוחות לא קנו בחודשים האחרונים, אלו לקוחות הינם העשירון העליון ששווה לתגמל אותם, הם הכלל לפי חוק פארטו למרות שאינינו מדויק זהו כלל אצבע- 20/80 שחובה להשקיע בהם, וחובה לקבל מידי פעם משוב על ידי SMS או וואטסאפ, ולהעלות מעורבות עם הלקוחות על ידי שאלות, אלו מוצרים לדעתם יהיו הטרנד החדש, בכך הם מרוויחים מצד אחד הלקוח מרגיש שותף לעסק ומצד שני יגדיל את המחזור ויתרום לרווחיות.
קידום באמצעות הפייסבוק
נקודה נוספת בקידום המכר הינה על ידי פייסבוק באמצעות הודעות “פוש אפ” לאזור מסוים ביום מסוים.
לאחר כל העבודה הסיזיפית בהקמת אתר אינטרנט מדוגם פשוט ונח וקישור שמתבצע באמצעות מערכת ממוחשבות, ניתן לאפיין אלו מוצרים צריך להוציא מהמגוון לפי מכר נמוך מיצרן או ממחלקה או קטגוריה שמורידים את הרווחיות, ומצד שני סחורה ששוכבת במחסן הינה הפסד כסף נטו.
בעלויות לא יקרות כיום ניתן לחבר אתר אינטרנט עם קופה רושמת ממוחשבת, ישנם אתרים שכבר עובדים היום בענף הקמעונאות וניתן להעלות דרכם חנות מכוונת מקושרת לחנות כמעט בצורת העתק הדבק.
לסיום חשוב לבחור חברת קופות רושמות ממוחשבות עם טכנולוגיה שתומכת, וניתן לחבר אליה ולשלוף כל מידע שדרוש לקדם מכר מלאי ניהול לקוחות ורווחיות העסק.