fbpx
ברק קופות
  • דף בית
  • המוצרים שלנו
    • עמדות מכירה ממוחשבות
    • טאבלט – קופה ממוחשבת ניידת
    • מאזני קופה ומעדניה
    • סורק ברקודים
    • מסופי אשראי ופין פד EMV
    • שילוט מדפים
    • ציוד נלווה
  • השירותים שלנו
    • תוכנה לניהול מסעדות
    • קופה ממוחשבת לסופרמרקט
    • קופה ממוחשבת לחנות בגדים
    • תוכנת ניהול מלאי
    • ניהול מועדון לקוחות
    • משרד אחורי BACK OFFICE
    • שעון נוכחות חכם למסעדות
  • מאמרים
  • סרטונים
  • בין לקוחותינו
  • יצירת קשר
  • דף בית
  • המוצרים שלנו
    • עמדות מכירה ממוחשבות
    • טאבלט – קופה ממוחשבת ניידת
    • מאזני קופה ומעדניה
    • סורק ברקודים
    • מסופי אשראי ופין פד EMV
    • שילוט מדפים
    • ציוד נלווה
  • השירותים שלנו
    • תוכנה לניהול מסעדות
    • קופה ממוחשבת לסופרמרקט
    • קופה ממוחשבת לחנות בגדים
    • תוכנת ניהול מלאי
    • ניהול מועדון לקוחות
    • משרד אחורי BACK OFFICE
    • שעון נוכחות חכם למסעדות
  • מאמרים
  • סרטונים
  • בין לקוחותינו
  • יצירת קשר
קופות ממוחשבות – חנות וירטואלית המתממשקת לקופה רושמת
ראשי » מאמרים » קופות ממוחשבות – חנות וירטואלית המתממשקת לקופה רושמת
ברק קופות
  • דף בית
  • המוצרים שלנו
    • עמדות מכירה ממוחשבות
    • טאבלט – קופה ממוחשבת ניידת
    • מאזני קופה ומעדניה
    • סורק ברקודים
    • מסופי אשראי ופין פד EMV
    • שילוט מדפים
    • ציוד נלווה
  • השירותים שלנו
    • תוכנה לניהול מסעדות
    • קופה ממוחשבת לסופרמרקט
    • קופה ממוחשבת לחנות בגדים
    • תוכנת ניהול מלאי
    • ניהול מועדון לקוחות
    • משרד אחורי BACK OFFICE
    • שעון נוכחות חכם למסעדות
  • מאמרים
  • סרטונים
  • בין לקוחותינו
  • יצירת קשר
  • דף בית
  • המוצרים שלנו
    • עמדות מכירה ממוחשבות
    • טאבלט – קופה ממוחשבת ניידת
    • מאזני קופה ומעדניה
    • סורק ברקודים
    • מסופי אשראי ופין פד EMV
    • שילוט מדפים
    • ציוד נלווה
  • השירותים שלנו
    • תוכנה לניהול מסעדות
    • קופה ממוחשבת לסופרמרקט
    • קופה ממוחשבת לחנות בגדים
    • תוכנת ניהול מלאי
    • ניהול מועדון לקוחות
    • משרד אחורי BACK OFFICE
    • שעון נוכחות חכם למסעדות
  • מאמרים
  • סרטונים
  • בין לקוחותינו
  • יצירת קשר

מהפכת האינטרנט הביאה עמה גל חדש של שינוי הרגלי הצריכה של קהל הלקוחות. לא רחוקים כלל הימים בהם על מנת לרכוש את סל הקניות השבועי, פריטי לבוש חדשים, גאדג’ט, כרטיסי טיסה או כרטיסים למופע – הייתם צריכים לצאת מהבית.

כיום, יותר ויותר עסקים בוחרים ליישר קו עם הרגלי הצריכה של הצרכנים המתמקדים יותר ברכישות מקוונות מאשר ברכישות בבתי עסק. החנויות הוירטואליות מציעות את כל שהלקוח יכול לבקש, כך שנדמה ואין כל סיבה לצאת מהבית.

לקבל מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. ניתן גם לחייג: 052-2820554

חנות וירטואלית כמשמרת לקוחות

יותר ויותר לקוחות מלינים על כך שהשירות שהם מקבלים מהחברות השונות אינו שירות המשביע את רצונם. כותרות שכאלו מתפרסמות בעיתונים ובמהדורות החדשות, כאשר שוב ושוב אותן חברות מבטיחות לשפר את איכות השירות.

הודות לחנות הוירטואלית, חוויית השירות של המון לקוחות משתפרת, זאת מאחר ומדובר על רכישה עצמאית שאינה תלויה באיש שירות או בהמתנה בקופה לצורך תשלום. המנגנון עליו פועלת החנות הוירטואלית מאפשר לכל אחד לשרת עצמו עצמאית, לבחור מוצרים בקצב שלו ולשלם עבור המוצרים שהוא רוכש במהירות וללא כל המתנה.

בכדי שהחנות הוירטואלית תעבוד טוב, הרי שתהליך של קידום אורגני יכול לסייע משמעותית לחשיפה של האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

כמו כן, החנות הוירטואלית פתוחה 24/7! אם עד היום היה על קהל הלקוחות שלכם להתאים עצמו אל שעות הפעילות שלכם, הרי שהודות לזמינות החנות, כל לקוח יכול לבצע עסקאות בשעות המתאימות לו, תוך שאתם יכולים להגדיל את ההכנסות מבלי שאתם צריכים להעסיק עובדים בשעות נוספות.

החנות הוירטואלית כנקודת פתיחה של עסקים

הודות למהפכת האינטרנט, ניתן לייצר הכנסה יפה גם מהבית ללא כל תלות בבית עסק פיסי. רבים סבורים כי על מנת למכור מוצרים או שירותים שונים יש צורך בהצגתם בצורה פרונטלית, אך בפועל ניתן לעשות זאת גם באמצעות אתרי אינטרנט עם קופה רושמת.

אתר אינטרנט מושקע המציג את המוצרים או השירותים באור מחמיא, יכול להניב רווחים יפים לאלו העומדים מאחוריו עם מכירת המוצרים שהם מייצרים או מייבאים.

הקשר שבין חנות וירטואלית וקופה ממוחשבת

המטרה של בתי העסק היא כמובן כלכלית: להצליח למכור כמה שיותר ולהרוויח כמה שיותר.

כיום, ניתן לראות יותר ויותר בתי עסק שלא מסתפקים בחנויות הפיסיות במרכזי הקניות השונים. מגמה זו רלוונטית לחברות המזון, התרופות, הטקסטיל, הגאדג’טים והצעצועים שלצד החנויות שהן מפעילות, הן גם זמינות לקהל הלקוחות עם חנויות וירטואליות המאפשרות לאותו קהל יעד לרכוש מוצרים בקלות וללא כל המתנה.

חנות המתממשקת לקופה רושמת יכולה להעלות לכם את המכירות ולחשוף קהלים נוספים אליכם!

את מרבית העסקאות מבצעים באמצעות כרטיס האשראי: הלקוחות בוחרים מוצרים, ולאחר מכן הם מזינים את פרטי האשראי שלהם וכך מבטיחים את השלמת העסקה.

חשוב לדעת כי מדובר על נושא מעט מורכב: לא אחת, הלקוחות משלמים עבור המוצרים או השירותים שהם רוכשים, כאשר רק לאחר מכן יכול להתגלות כי המוצר חסר במלאי או שהשירות לא רלוונטי יותר. במקרים שכאלו, הלקוח משלם ולאחר מכן מקבל זיכוי מלא.

כמו כן, בעת שעורכים קניות באתר הבית של רשת המזון, צריכים לקחת בחשבון כי לעתים ישנם מוצרים שונים שלא ניתן לדעת מה ערכם עד לרגע החיוב. הדוגמא הקלאסית היא כמובן רכישה של פירות, ירקות, דגים ובשר שמחירם מבוסס על משקל סופי.

על כן, במקרים שכאלו מתבצע חיוב דו שלבי: בשלב הראשון אתר האינטרנט יאמת את פרטי האשראי אל מול חברת הסליקה, ולאחר משיכת ההזמנה בקופה ולאחר שעודכן הסכום, המערכת הממוחשבת של הקופה תתקשר עם האתר ותעדכן אותו לגבי הסכום הסופי.

קראו גם על:

  • קופה רושמת או קופה ממוחשבת?
  • תוכנה לניהול מסעדה
פנה לסוכן האישי שלך

ציון : 052-2820554
בועז:052-6910126

חומרה וציוד נלווה
לקוחות
סרטונים
מסכי תוכנה
יצירת קשר

המוטו שלנו

"הצלחתו של כל עסק
נמדדת לפי שביעות רצון לקוחותיו "

כל הזכויות שמורות לברק קופות
Powered by CyberCity
התקשרו עכשיו
יצירת קשר מהירה
close slider
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס