חנות וירטואלית עם ממשק לקופה רושמת
מהפכת האינטרנט הביאה עמה גל חדש של שינוי הרגלי הצריכה של קהל הלקוחות. לא רחוקים כלל הימים בהם על מנת לרכוש את סל הקניות השבועי, פריטי לבוש חדשים, גאדג'ט, כרטיסי טיסה או כרטיסים למופע – הייתם צריכים לצאת מהבית.
כיום, יותר ויותר עסקים בוחרים ליישר קו עם הרגלי הצריכה של הצרכנים המתמקדים יותר ברכישות מקוונות מאשר ברכישות בבתי עסק.
החנויות הוירטואליות מציעות את כל שהלקוח יכול לבקש, כך שנדמה ואין כל סיבה לצאת מהבית.
חנות וירטואלית כמשמרת לקוחות
יותר ויותר לקוחות מלינים על כך שהשירות שהם מקבלים מהחברות השונות אינו שירות המשביע את רצונם.
כותרות שכאלו מתפרסמות בעיתונים ובמהדורות החדשות, כאשר שוב ושוב אותן חברות מבטיחות לשפר את איכות השירות.
הודות לחנות הוירטואלית, חוויית השירות של המון לקוחות משתפרת, זאת מאחר ומדובר על רכישה עצמאית שאינה תלויה באיש שירות או בהמתנה בקופה לצורך תשלום.
המנגנון עליו פועלת החנות הוירטואלית מאפשר לכל אחד לשרת עצמו עצמאית, לבחור מוצרים בקצב שלו ולשלם עבור המוצרים שהוא רוכש במהירות וללא כל המתנה.
בכדי שהחנות הוירטואלית תעבוד טוב, הרי שתהליך של קידום אורגני יכול לסייע משמעותית לחשיפה של האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל.
כמו כן, החנות הוירטואלית פתוחה 24/7!
אם עד היום היה על קהל הלקוחות שלכם להתאים עצמו אל שעות הפעילות שלכם, הרי שהודות לזמינות החנות, כל לקוח יכול לבצע עסקאות בשעות המתאימות לו, תוך שאתם יכולים להגדיל את ההכנסות מבלי שאתם צריכים להעסיק עובדים בשעות נוספות.
החנות הוירטואלית כנקודת פתיחה של עסקים
הודות למהפכת האינטרנט, ניתן לייצר הכנסה יפה גם מהבית ללא כל תלות בבית עסק פיסי.
רבים סבורים כי על מנת למכור מוצרים או שירותים שונים יש צורך בהצגתם בצורה פרונטלית, אך בפועל ניתן לעשות זאת גם באמצעות אתרי אינטרנט עם קופה רושמת.
אתר אינטרנט מושקע המציג את המוצרים או השירותים באור מחמיא, יכול להניב רווחים יפים לאלו העומדים מאחוריו עם מכירת המוצרים שהם מייצרים או מייבאים.
הקשר שבין חנות וירטואלית וקופה ממוחשבת
המטרה של בתי העסק היא כמובן כלכלית: להצליח למכור כמה שיותר ולהרוויח כמה שיותר.
כיום, ניתן לראות יותר ויותר בתי עסק שלא מסתפקים בחנויות הפיסיות במרכזי הקניות השונים.
מגמה זו רלוונטית לחברות המזון, התרופות, הטקסטיל, הגאדג'טים והצעצועים שלצד החנויות שהן מפעילות, הן גם זמינות לקהל הלקוחות עם חנויות וירטואליות המאפשרות לאותו קהל יעד לרכוש מוצרים בקלות וללא כל המתנה.
חנות המתממשקת לקופה רושמת יכולה להעלות לכם את המכירות ולחשוף קהלים נוספים אליכם!
את מרבית העסקאות מבצעים באמצעות כרטיס האשראי: הלקוחות בוחרים מוצרים, ולאחר מכן הם מזינים את פרטי האשראי שלהם וכך מבטיחים את השלמת העסקה.
חשוב לדעת כי מדובר על נושא מעט מורכב: לא אחת, הלקוחות משלמים עבור המוצרים או השירותים שהם רוכשים, כאשר רק לאחר מכן יכול להתגלות כי המוצר חסר במלאי או שהשירות לא רלוונטי יותר.
במקרים שכאלו, הלקוח משלם ולאחר מכן מקבל זיכוי מלא.
כמו כן, בעת שעורכים קניות באתר הבית של רשת המזון, צריכים לקחת בחשבון כי לעתים ישנם מוצרים שונים שלא ניתן לדעת מה ערכם עד לרגע החיוב.
הדוגמא הקלאסית היא כמובן רכישה של פירות, ירקות, דגים ובשר שמחירם מבוסס על משקל סופי.
על כן, במקרים שכאלו מתבצע חיוב דו שלבי: בשלב הראשון אתר האינטרנט יאמת את פרטי האשראי אל מול חברת הסליקה, ולאחר משיכת ההזמנה בקופה ולאחר שעודכן הסכום, המערכת הממוחשבת של הקופה תתקשר עם האתר ותעדכן אותו לגבי הסכום הסופי.