קופות ממוחשבות - הפתרון המושלם להגדלת הכנסות ורווחיות העסק

קופה רושמת ממוחשבת לסופרמרקט

במה מטפלים קודם? איך לשפר את הרווחיות בחנות בעזרת קופות ממוחשבות לסופרמרקט

תקופה לא קלה  עוברת על הקמעונאים, התחרות על כיסו של הקונה הופכת לחריפה יותר ומשפיעה ישירות על הרווח של העסקים.

  • כל קמעונאי עומד בפני כמה שאלות לא פשוטות?
  • איך אני מתמודד עם מחירי השוק הזולים של המוצרים המובילים?
  • איך אני מתמודד עם הירידה ברווחיות?
  • האם לצמצם הוצאות? ואם כן האם המכירות יפגעו כתוצאה מכך?
  • האם להרחיב/לצמצם מגוון?
  • להגביר או להפחית את רמת  השירות שאנחנו נותנים בחנות?

לכל מהלך שנבצע תהיה השפעה על המכירות וכתוצאה מכך גם על הרווחיות. קמעונאים רבים נוטים בימים אלה להגביר את כמות ורמת ההנחות שהם נותנים מכמה סיבות:

לקבל מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. ניתן גם לחייג: 052-2820554

הראשונה היא הרצון לא לאבד לקוחות ולשמור על רמת ההכנסות של החנות. מהלך כזה צריך לבצע עם תכנון מדוקדק של השפעת הורדת המחירים/המבצעים על הרווחיות ,אם נפריז המחזור יגדל אך הרווחיות תיפגע.

סיבה שנייה היא האמונה שאם ניתן כמות גדולה של פריטים במבצע הקונה יתפתה ויגדיל את קניותיו .המציאות מוכיחה שאם נקטין את כמות הפריטים במבצע ונתמקד במבצעים מתוקשרים בחנות( מיקום בולט, עוצמה בתצוגה ושילוט ברור) נשיג תוספת לסל הקניה הרגיל.

סיבה שלישית היא ההרגשה שזה קורה אצלי, אני לא בטוח שהמצב דומה בחנויות אחרות ואני רוצה למשוך קונים נוספים לחנות שלי.

אז במה מטפלים קודם?

הכלי הראשון שטיפול בו ישפיע מיידית על הרווח בחנות הוא בדיקה ועדכון התמחיר/ מחירון הפריטים בקופה רושמת – קופה ממוחשבת לסופרמרקט.

תמחיר הוא פעולה שאנו נדרשים אליה כל יום ובכל מפגש של סחורה שנכנסת לחנות מספקים ורוב הקמעונאים יאמרו: “כל פריט שנכנס אני מתמחר ויודע בדיוק את אחוזי הרוח שלי”

בפועל הקמעונאי מטפל כל יום בתמחיר, אבל אך ורק במוצרים שהוא נדרש לתמחר ומזניח את כל הפריטים במובנים הבאים:

  • מבצעים שנפתחו לא עודכנו בזמן סיום המבצע ומחיר המכירה נשאר נמוך.
  • מחירי קניה לא מעודכנים ישפיעו על מחיר הקניה ויראו לנו רווחיות לא אמיתית.
  • טעויות הקלדה כמו מחיר מכירה במקום מחיר קניה ולהפך
  • בדיקה קפדנית של תמחיר 100 הפריטים המובילים תמנע פגיעה ברווחיות ותשפיע מיידית על הרווחיות.
  • דע באמת מה המחירים שמוכרים המתחרים שלך ברדיוס של 500 -1000  מטר מהחנות שלך ,ברוב המקרים תגלה שהמחירים שלהם אינם מה שחשבת , והורדת המחיר שלך היא חדה יותר מהמתחרים בסביבה הקרובה.
  • לפני  קבלת החלטה באיזה פעולה לנקוט בדוק האם יש ירידה בכמות פעולות הקופה הממוחשבת ברמה החודשית ו/או יש ירידה בסל הקניה הממוצע בחנות.
  • בבדיקה מסודרת בקופה ממוחשבת לסופרמרקט, תוכלו לראות כל התמחור בחנות תגלה : מוצרים שאינם מרוויחים בכלל, מוצרים שמפסידים כסף, מוצרים שהרווחיות שלהם פחותה מרמת ההוצאות שלכם ובעיקר תגלה לבודק את הרווחיות הממוצעת של החנות האם היא מה שחשבתם או בפועל פחותה ממה שידעתם.

עם קופה רושמת ממוחשבת לסופרמרקט והידע הזה גשו לפעולה מיידית: עדכנו מבצעים, עדכנו מחירים של מוצרים לא רווחיים, עדכנו מחירי קניה ומכירה ושפרו את הרווחיות בעסק.

בהצלחה.

קופה ממוחשבת לעסק – היא עסק למקצוענים בלבד!

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לקופות ממוחשבות לסופרמרקט?

נשמח לייעץ ללא עלות לכל מתעניין ולכל מי שיהיו לו שאלות נוספות או הערות

ציון ניסים 2820554 -052

כל הזכויות למאמר זה שמורות לציון ניסים, אין להעתיק או להשתמש במאמר זה ללא קבלת רשות מהכותב.

אולי יעניין אתכם גם: