קופות ממוחשבות - הפתרון המושלם להגדלת הכנסות ורווחיות העסק

חשיבותה של תוכנה למסעדות

חשיבותה של תוכנה למסעדות

ההצלחה של כל מסעדה, מתחיל תמיד בשירות ללקוחות. היות וזמן הטיפול בסועדים הינו קריטי, חייבים להבין כי הגעת המלצר לשולחן בזמן הנכון – מגדילה את הפדיון!

היחס שהלקוח מרגיש שהוא מקבל, משתקף תמיד דרך הביצועים של המלצר ולכן חשוב למדוד את תפוקת המלצר, האם הוא בעליה או בירידה בהשוואה למלצרים אחרים.

מלצר שלא מצליח לייצר ביצועים במצטבר שאנו יכולים למדוד בתוכנה, תורם להרגשה רעה אצל הלקוח – ולסיכוי גדול יותר שבפעם הבאה, הוא ילך לחפש מקום בילוי אחר.

ההצלחה של כל מערכת מחשוב למסעדה, מתחילה תמיד בהתקנת תוכנה לניהול מסעדות שבעזרתה ניתן למפות את המסעדה לאזורים, לשרטט בהיטל-על את המסעדה כדי להקל על ההתמצאות ולשייך הזמנה לשולחן כמו גם לשייך מלצר לשולחנות.

אחרי המיפוי, כל מלצר יודע בדיוק להיכן הוא צריך להגיע – והתוכנה אף מסמנת עבורו בצבעים שונים את המצבים השונים בהם נמצאים השולחנות:

מי מחכה למלצר לצורך הזמנה, מי מחכה לקבלת המנה, באיזה מנה השולחן נמצא (ראשונה, שניה, שלישית ), מי סיים לאכול ומחכה לחשבון, מי קיבל חשבון ועדיין לא שילם, מי שילם חלקית ומי מחכה למלצר חדש עקב החלפת משמרת.

תוכנה למסעדות אמורה לתת לנו תמונה האם אנו מנהלים נכון את העסק, איך מתחלקות המכירות לפי אזורים, ניהול שולחן למלצר, ניהול מחלקות, קבוצות, פרודוקטים, אילו מנות נמכרות יותר ואילו פחות, כמה ביטולים ישנם ומי ביצע אותם.

כלל חשוב בהקמת קופות ממוחשבות למסעדות, להקים קטלוג בצורה היררכית ברמת עץ מוצר על מנת לדעת אלו פריטי משנה נמכרים.

חשיבות רבה לשיוך ליחידות מידה לכל פריט במידה ומנהלים מלאי.

חשיבות רבה לתוכנת משלוחים וניהול שליחים, ציוות שליח למשלוח ומעקב אחרי הכסף שהוא צריך להביא מהמשלוח.

כיום ישנה חשיבות רבה במחשוב המסעדה, ליצירת מועדון לקוחות תוך כדי זיהוי צרכי והרגלי הלקוח: האם הלקוח הינו לקוח חוזר או חד פעמי, מה הוא רוכש ומה יעזור להחזיר אותו שוב למסעדה.

חשיבותה של תוכנה למסעדותלסיכום

ההבדל בין כשלון להצלחה מתחיל תמיד בקבלת נתונים בזמן אמת, סיפור ההצלחה של כל מסעדה מצליחה, מתחיל תמיד בקופות ממוחשבות למסעדות.

אשמח לייעץ לכל המתעניין לענות ולהגיב על כל שאלות נוספות או הערות.
בועז מצגר 052-6910126

כל הזכויות למאמר זה שמורות לבועז מצגר, אין להעתיק או להשתמש במאמר זה ללא קבלת רשות מהכותב.

עוד בנושא –