קופות ממוחשבות - הפתרון המושלם להגדלת הכנסות ורווחיות העסק

ניהול מועדון לקוחות:

נקודה חשובה בניהול מועדון לקוחות חכם, היא היכולת לשליחת משוב לכל לקוח שביקר בעסק. יכולת זו נותנת לנו כמנהלים, אמצעים לשפר נקודות כשל או להמשיך עם קו שזיהינו כמצליח.

ניתוח לקוחות מצטיינים, עשירון עליון, לקוחות שלא ביקרו במשך תקופה של … יקבלו הודעות פוש אפ שמעודדות אותם לחזור ולבקר בסניף.

דוחות בקרה, צבירת נקודות, מבצעים מיוחדים, וכמובן – מנהל מוודא מימוש הטבות .

מיתוג גרפי של מועדון הלקוחות , כרטיס מועדון , גלויות, שליחת SMS ועוד ..

בניית מערכת נאמנות והטבות ייחודיות לחברי המועדון על ידי מבצעים אישיים או למגוון חברי הקבוצה.

דיוור חברי מועדון אחת לחודש או ע”י הודעות “פוש אפ”  ובמיוחד באירועים מיוחדים: ימי הולדת , חגים, יום נישואין. 

חשוב לזכור: מועדון הלקוחות אומנם מתגמל את הלקוח, אבל מייצר תועלת רבה שמסייעת להגדלת תנועת הלקוחות הנכנסים וכמובן מגדילה את המחזור בעסק ואת הרווחיות!

 קראו עוד על – ניהול מבצעים ומועדוני לקוחות