קופות ממוחשבות - הפתרון המושלם להגדלת הכנסות ורווחיות העסק

במאמר זה ניגע בתכונות המרכזיות של תוכנת קופה רושמת:

1. נוחות הפעלה ושימוש למפעיל – תוכנת קופה משוכללת ככל שתהיה,
חייבת להיות נוחה ושימושית למפעיל, שאלמלא כן, לא יעשה בה שימוש.

2. גמישות – תוכנת קופה ממוחשבת חייבת להיות גמישה
על מנת להתאים את עצמה לצרכי הלקוח.
המשפט: “זה אין בתוכנה”, חייב להישמע מה שפחות – וככל שהתוכנה תכיל יותר אפשרויות, כך הסיכוי שמשפט זה יאמר – יורד.

3. תמיכה במגוון רחב של מרכיבי חומרה – הרבה פעמים ללקוחות יש כבר ציודים מכל מני סוגים. תפקידה של התוכנה – הוא לאפשר התחברות למה שיותר סוגי ציוד אפשריים.

4. פונקציונאליות –
ככל שהתוכנה תכיל יותר אופציות, כך היא תיתן תמורה טובה יותר עבור ההשקעה.

ריכזנו עבורכם את האופציות השכיחות ביותר לפי סדר החשיבות שלהם:
א. ניהול קובץ פריטים ( קטלוג ) המתעדכן און ליין לפי המכירות בקופה.

ב. קבלת כל סוגי אמצעי התשלום כולל כרטיסי אשראי, צ’קים, תווי קניה, תווי זיכוי, קופונים ועוד…

ג. אפשרות לעבודה עם מועדון לקוחות הכולל: מכירה בהקפה, מחירונים לחברים, מבצעים והנחות, צבירת נקודות, שליחת SMS ואימיילים לחברי מועדון.

ד. ניהול כספים, ניהול מגירה ודיווח לרואה החשבון – אפשרות להפקת דוחות מפורטים אודות כל הפעילות העסקית, עד רמה של דוח מצטבר תקופתי.

ה. מערכת מבצעים והנחות משולבת בתוכנת הקופה – מבצעי קנה קבל, מבצעי כמות, מבצעי סלי קניה, מבצעים לחברי מועדון ועוד… ( ניתן לראות הרחבה לנושא במאמר מספר 2 ובסרטון מס 3 )

ו. מערכת דוחות מובנית בתוכנת ניהול קופה רושמת המאפשרת לקבל מידע און ליין על כל מרכיב בעסק, מומלץ ביותר לרכוש מערכת עם מחולל דוחות שלא תגביל אותנו באפשרויות ניתוח המידע.

ז. מערכת ניהול מלאי והזמנות המאפשרת לקבל התראות בזמן אמת על חוסרים במלאי ומאפשרת להזמין בצורה אוטומטית את הסחורה החסרה.

ח. מערכת תמחור המאפשרת שינוי גורף של מחירי המוצרים לפי דרישה.

ט. מערכת ניהול עובדים ומוכרנים שתספק לנו מידע על שעות הפעילות של כל עובד ועובד ועל המכירות שהוא מבצע.

י. תוכנת ספירת מלאי עם אפשרות חיבור למסופונים.

יא. מערכת הרשאות וסיסמאות לפי רמות המפעילים וניתוח של סטטיסטיקת ביטולים של הקופאים.

יב. יומן היסטוריה של כל פעולה ופעולה שהקופה ממוחשבת מבצעת, שום דבר לא הולך לאיבוד ותמיד ניתן למצוא ולשלוף נתונים חשובים ללא הגבלת זמן.

5. תמיכה וליווי לאורך שנים – חשוב ביותר לשים את הדגש אצל מי קונים את התוכנה.
בידקו היטב מי עומד מאחרי מערך השרות של התוכנה שברצונכם לרכוש, מה זמן התגובה שלו, כמה אנשים הוא מעמיד במערך השרות וכמה עמדות הוא משרת.
מה רמת הידע והזמינות של איש המכירות אשר משווק לכם את המוצר, האם הוא מוכר ו”נעלם”, או שהוא ממשיך ומלווה, תומך ועוזר לכם במהלך שנות הפעילות שלכם עם התוכנה.

לסיכום –
תוכנת ניהול קופה רושמת ממוחשבת חייבת לאפשר לכם להרגיש בטוחים ב 100% שהיא מספקת עבורכם את הידע הנדרש על ידיכם ומאפשרת לכם להפעיל אותה בצורה קלה וחכמה תוך כדי קבלת תמיכה שוטפת ונאמנה לאורך כל תקופת השימוש.

אשמח לייעץ לכל המתעניין לענות ולהגיב על כל שאלות נוספות או הערות.
בועז מצגר
052-6910126

כל הזכויות למאמר זה שמורות לבועז מצגר, אין להעתיק או להשתמש במאמר זה ללא קבלת רשות מהכותב.