קופות ממוחשבות - הפתרון המושלם להגדלת הכנסות ורווחיות העסק

קופה ממוחשבת או קופה רושמת פשוטה?

קופה ממוחשבת או קופה רושמתהתפישה הרווחת של כל עסק מתחיל להשקיע בקופה רושמת פשוטה, ולחסוך כסף בהוצאה לרכישת קופה ממוחשבת, היא תפישה שעושה את כל ההבדל בן הצלחת העסק או כישלונו.

קופה רושמת פשוטה או ממוחשבת?

קופה ממוחשבת הינה תמונת מראה של העסק, אשר מציגה במדויק את הרווחים, אבל גם במקרים פחות מוצלחים, את התדרדרות העסק והנסיגה העסקית.

לעומת קופה רושמת פשוטה, בקופות ממוחשבות ניתן לקבל בכל רגע נתון תמונת מצב אמיתית של העסק לפי רווחיות ובמיונים הרלוונטיים לפעילות העסק כגון: לפי ספקים, מחלקות, קבוצות, פריטים ועוד…

הקמה נכונה של קטלוג הפריטים והשיוך הנכון למחלקות/קבוצות וקבוצות משנה, עצי מוצר, פרודוקטים, גודל מידה וצבע, שיוך כל פריט לספק ממנו הוא נרכש וספק משנה במידה וקיים, שיוך לקוד החנות הפנימי ולברקוד היצרן, יניבו מהקופות הממוחשבות את הדוחות החשובים לעסק.

דוחות אלו הם החמצן של עסק מתחיל שלא יודע היכן לשים את המיקוד הנכון בפעילות העסקית, מה בדיוק נמכר, כמה נמכר, מי מרוויח יותר ומי מרוויח פחות ומאריך את היכולת של בית העסק להחזיר הלוואות ולעמוד בהתחייבויות, אלו פריטים לא נמכרו החודש, או בחודשים האחרונים, אלו פריטים שוכבים על החנות ותופסים שטח חנות ללא מכר (שטח- שווה כסף).

הקופה הממוחשבת תכוונן אותנו לפריטים שפחות נמכרים, או פחות מרוויחים על מנת שנוכל לבדוק מדוע הם לא נמכרים, האם בגלל מיקום בחנות? האם בגלל מחיר? או שישנו מוצר תחליפי טוב יותר!?!

שטח החנות יקר מאוד, הקופה הממוחשבת אמורה לתת לנו תמונה אמיתית של מכר החנות על מנת לחסוך עלויות מיותרות של שטחי אחסון מיותרים (שוב: שטח = שווה כסף) וכך נחסוך גם בעלויות הפחת לפריטים, דברים שכמובן, קופה רושמת פשוטה לא יכולה לעשות.

קופה ממוחשבת או קופה רושמתקופה רושמת מול קופה ממוחשבת לעסק – לסיכום

קופות ממוחשבות לעומת קופות רושמות רגילות,
עושות את כל ההבדל בין כשלון להצלחה!
סיפור ההצלחה של כל עסק מצליח , מתחיל תמיד בקופה ממוחשבת!

אשמח לייעץ לכל המתעניין לענות ולהגיב על כל שאלות נוספות או הערות.
בועז מצגר
052-6910126

קראו על:

כל הזכויות למאמר זה שמורות לבועז מצגר, אין להעתיק או להשתמש במאמר זה ללא קבלת רשות מהכותב.